Blog anti moldoveni.

Moldoveni! Specie pe care as dori-o pe cale de disparitie! Antimoldoveni! Foarte multi

Negociere

Am avut o intalnire azi. Ma interesa si ma intereseaza direct.Si pe el.Cum m-am gandit sa fie o intalnire asa mai destinsa chiar daca urma sa negociem mi-am zis sa o fac in alt cadru decat unul oficial si am zis sa luam pranzul impreuna. Nu il cunosteam, nu vorbisem niciodata cu el…

Am rezervat o masa la un restaurant frumos, elegant, am ajuns mai devreme decat el. Ma asez, vreau doar o cafea pentru inceput…nu e politicos sa…in fine. Noi intelegem astea cu politetea, e mai greu pentru moldoveni.

Si apare si el. Dupa cum arata, mergand in salon, condus de ospatar catre mine, mi-am dat seama imediat: e moldovean. E prost, basinos, ingamfat si o sa-l fac sa sufere. Il fac zdrente. Nu inalt dar nici scund, asa la 1.75m, saten spre blond, chelios, burtos, merge cracanat, balangane mainile, costum verde “de padurar”. In drum spre mine, realizeaza ca eu sunt cel cu care trebuie sa se intalneasca si ma saluta de la jumatatea salonului. Apoi pana sa ajunga la masa, se scarpina cu degetele intre dinti. Cu stanga. Altfel nici nu dadeam noroc cu el….

Ne punem la masa. E zdrente. Pe langa ca are un puternic accent de moldovean, nu vorbeste corect, miroase  si a usturoi.Ma anunta ca el a mancat putin mai devreme, dar la insistentele mele ma lasa sa comand pentru amandoi “specialitatea casei” si are incredere in mine.

S-a trezit prosul cu un “black tiger” urias de aproape 1kg in farfurie (crevete boilor moldoveni). Eu la fel. Ii curgeau balele, ii sticleau ochii, era fericit. Sa il fac si mai fericit a venit asa pe “nesimtitelea” si cate un pahar de vodca. A baut vodca pe nerasuflate. Eu tot vorbeam cu el, dar nu ma atingeam de mancarea mea. Nici el de a lui. Nu stia cum! Si vorbeam, vodca curgea la el in pahar ca eu nu am baut, dar el a rupt…desfaceam putin la crevete, ma opream si mai vorbeam, el la fel, mancam doar garnitura, el la fel…L-am tinut asa pret de 300 de vodca. Era extrem de rapid cu ea. Si tot povesteam eu ce vreau de la el, el era receptiv  “miergie…miergie”….Am inceput sa mananc apoi. Imi copie fiecare miscare.Il dresasem. Il vedem pe ospatar cum se amuza. A mai baut ceva vodca.

A plecat pupandu-ma si balindu-ma, cu camasa patata de mancare (evident ca a dat pe el) si cu o negociere beton. Am batut palma pe 50% din ce ceruse initial.

Multumit de ce am obtinut, ma duceam acasa. Dar…

M-a sunat apoi (si mai beat) sa ma intrebe ce a fost mancarea aia care a mancat-o mai devreme. Vorbea cu ceva prieteni si era mandru minune mare, se umfla in pene. M-a invitat sa merg si eu cu ei dar l-am refuzat politicos infigand cutitul in rana(nici nu speram eu la asa oportunitate sincer) “imi pare rau ca nu vin acum, dar va invit deseara cu mine, la un altfel de local…sa ne destindem…facem un jaccuzzi…”. S-a oprit brusc . A iesit din camera au unde era el, nu mai era galagie. Am stiut instant ce urmeaza “Fimiei?! Curvi?!”. “Stimabile….ati avut increde in mine si sa inteleg ca v-a placut mancarea….nu sunt curve!E altfel…sunt femei stilate, cu cultura, educatie….nu e chiar….nici nu stiu cum sa ma exprim…adica…sa nu intelegeti gresit….”. Raspunsul lui a venit brusc “La ce ora?!”….”In jur de ora 19. Ma ocup eu de tot”  “19 adica 7?!” “Da.La 19 ne vedem la X”.

O sa ajunga sa imi dea ce vreau pe cel mult 25% din cat a cerut initial.Cel mult. Dupa care il si am la degetul mic cat timp vreau eu si cum vreau eu….eu nu merg la jacuzzi…o sa stau in sala de asteptare, sa ma uit pe camere!

E doar unul din putinele specimene moldovenesti care au ajuns sa faca afaceri! Ceea ce ma incanta pe mine….e ca rup de genunchi un moldoveam prost. In general gandesc in afaceri ca totul trebuie sa fie win-win, dar cand sunt fata in fata cu un moldovean nu pot sa vad si nu am realizat altceva decat win(eu)-superloosing(el)

 

Va pup. Scriu si despre comentariile primite dar chiar nu am timp zilele astea

March 30, 2011 - Posted by | MOLDOVENI IN TARA

7 Comments »

  1. Cat de tare poti sa fii !!! Esti un geniu !!! Pai cu destepti ca tine Romania va fii Elvetia in scurt timp …… Cata delicatete si pricepere in afaceri…. Ce mare om de afaceri !!!! Femei stilate si creveti !!!! Esti Super ce mai !!!!! Scrie un ghid : Cum sa tepuiesti un moldovean prost si alcoolic !!!! Wooooooooooow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cu Mare Respect !!!!!

    Comment by Eu | March 31, 2011 | Reply

  2. Iti recomand calduros sa te impusti in cap…..Pe bune…Macar asa nu mai suferi atat….Cat de bou poti sa fii..DOAMNE ! ! !

    Comment by eu | April 1, 2011 | Reply

  3. Cate nopti ai stat ca sa compui acest scenariu?vezi ca tre sa pleci la munca, te suna acusi seful , si nu mai minti in halul asta, :))))

    Comment by Marius_Blaster | April 8, 2011 | Reply

  4. Cacatilor, sa faceti si voi , in viata voastra ce au facut moldovenii macar, neam de traista ce sunteti http://www.youtube.com/watch?v=oJWWlPMVnB4

    Comment by Andrei | April 11, 2011 | Reply

  5. oaaa … iti vine sa borasti ,mama cat de prost tre sa fie asta care scrie ..ce fantasme de james bond are …oaaa …sincer il compatimesc pe autor la cat de prost e ,chiar l as bate usor pe umar ..oaaa …. unul de asta ar fi o comoara pt stiinta sa incepi sa l studiezi ,psihanalizezi;defapt asta e ‘the missing link’ din biologie ..s ar aduna la asta mintile planetei si ar dormi si n cort in fata casei lui doar sa aiba sansa sa l vada …oaaaa

    Comment by b | September 2, 2011 | Reply

  6. Cred ca moldoveanu a avut pan’ la urma parte de o experienta sexuala…:

    Un bărbat din Dorohoi a lăsat muţi zeci de medici şi de asistente de la urgenţă cu experimentul său sexual care era să îl lase fără organul reproducător.
    Mai mult: un barbat si-a bagat penisul in sticla si era cat pe ce sa isi piarda organul sexual – Ştiri interne | Libertatea.ro
    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/penis-blocat-in-sticla-un-barbat-din-dorohoi-i-a-socat-pe-medici-367278.html

    Comment by David | November 29, 2011 | Reply

  7. “Vorbea cu ceva PRIETENI si era mandru minune mare”…prietene corect e prietenII..cu doi de I…de la un moldovean…dute la scoala si lasa blogu..

    Comment by Alt Moldovean | June 26, 2012 | Reply


Leave a Reply

