Blog anti moldoveni.

Moldoveni! Specie pe care as dori-o pe cale de disparitie! Antimoldoveni! Foarte multi

Nu ne-am auzit de mult

Dupa cum vedeti aprob absolut toate comentariile. Azi am aprobat tot ce era in pending, vreo 27 la numar, majoritatea de la jegosii la care fac referire pe blog, moldoveni. Nici nu am stat sa le citesc pe toate. Unul imi scrie de ma plictiseste ceva cu armate, cu Stefan cel Mare si nu mai stiu eu ce….bai handicapatilor (moldovenilor) daca ati avut 2-3 personalitati nu inseamna ca si voi sunteti ca ei. Nu mai boilor! Stefan cel Mare, Ion Creanga …astia se cheama exceptii!! Exceptii intr-o mare de lenesi mincinosi si nespalati ce sunteti voi toti moldovenii.

Am fost la un gratar…asa micut. Si asa cand stateam noi cu paharele in jurul gratarului am ajuns si la discutia “moldoveni”. Da. Concluzia a fost clara si unanima: sunt prosti, lenesi, mincinosi si hoti, desi impresia lor generala despre ei este exact inversa. Un participant la discutie a venit cu un experiement de la zicala “da-i prostului putere si o sa vezi cat e de prost” si a zis ca va angaja portar la el un moldovean. A fost foarte atentionat de altul care a avut o experienta cu un portar moldovean si care se credea buricul pamantului. Sa vedem ce o sa iasa.

Nu am vazut de mult stirile de ora 17 pe Protv….ultima oara erau in proportie de 80% cu moldoveni care se omorau intre ei, violau babe, furau borcane goale, se futeau in cur si alte grozavenii specifice…nu am vazut de vreo 4 luni….au acapart intreg spatiul de stiri?!?violeaza mai multe babe?! Fura mai multe cuie ruginite?! Cred ca da….o sa ma uit azi..o sa incerc sa ma uit azi.

Ce dor imi e de o moldoveanca….proasta, de pute, uneori put efectiv, dar frumoasa(asta e adevarat), sa-i zica sa taca, sa nu mai vorbeasca ca nu are rost, sa o fut in gura…sa o fut salbatic si sa ma slobozesc pe fata ei gandindu-ma la tot neamul vostru de moldoveni prosti, nespalati, mincinosi si lenesi. Offf.Abia astept….sa-i zic sa nu ceara paine la bulz ciobanesc (mamaliga cu kaizer si branza si altele), desi ar trebui sa stie ca mamaliga nu se mananca cu paine….nu?! Sunteti atat de saraci ca mamaliga e preparat de baza, friptura si desert!!!Saracilor….

Nu mai am timp sa scriu…dar tocmai mi-a venit in minte alt subiect: bucataria Ā moldoveneasca! Din toate cate sunt in Ro, e cea mai saraca! De departe! Cea mai saraca!!! Lesinatilor!!!

 

Bun.Intrucat nu am timp sa scriu macar, macar de 2 ori pe saptamana, va rog, cei care vreti sa publicati aici articole sa imi lasati un comentariu, ceva….facem noi sa luam legatura, sa imi trimiteti articolele si eu sa le public. Numai de bine!!

 

 

December 2, 2011 - Posted by | Uncategorized

3 Comments »

  1. ai fost pe mata , boule, sa ne sugi pula la toti moldovenii, tigan borat si imputit ce esti, pune si tu o poza cu fata ta de bou ce esti, , nu ai curaj, ca daca te prid moldovenii te fut in cur, te fac femeia lor si stii asta, jigodio, te las sa-ti descarci frustrarile pe moldoveni aici , pe mizeria asta de blog.

    Comment by Eu | December 7, 2011 | Reply

  2. mai ziceai de altii ca scriu miliarde de cuvinte , dar tu cate scrii muistule?esti bou de puti din pacate , asta e adevarul!

    Comment by Darius | December 7, 2011 | Reply

  3. asta e viata . ”Lenin a zis: stiu ca sunt prost dar cand ma uit in jur prind curaj”,

    Comment by wolf | July 29, 2012 | Reply


Leave a Reply

