Blog anti moldoveni.

Moldoveni! Specie pe care as dori-o pe cale de disparitie! Antimoldoveni! Foarte multi

De origine…moldoveneasca

Reteta si citatul sunt de pe net…mi-am adus aminte cum se mandrea colegul meu moldovean ca el bea. Si ca ne aduce si nou…nu ne-a adus ca am facut misto de el 1 an…

“Preparatul” este specific moldovei. Moldovenilor. Ei l-au “descoperit”, utilizat si “brevetat”. Se prepara si in zilele noastre in satele din moldova.

Cat de disperat sa fi?!Cat de dobitoc?! Trebuie sa fi disperat rau de tot, sa ai o minte de care m-ai bine te-ai lipsi…

In ardeal o sa gasesti palinca cunoscut si ca jinars (nu ma corectati; credeti-ma ca stiu). Se face preponderent  din prune si e foarte tare si buna. Se face si din pere, mere etc dar se fierbe de 2 ori…oricum e tare

In sud gasesti tuica. Se face din multe dar preponderent din tescovina. Din prune, corcoduse, mere etc dar este mult mai slaba si rar, foarte rar se fierbe de 2 ori.

In moldova….vai..in moldova gasesti tuica de pufoaica!!  Ştiţi cum se face ţuica de pufoaică?Se ia o pufoaică, adică o haină de-aia groasă şi – of course – pufoasă şi se leagă de un arac. Aracul se bagă într-un veceu de-ăla de ţară, cu pufoaica în jos, aşa încât pufoaica să absoarbă cât mai mult căcat fermentat. Căcatul fermentat e plin, se pare, de alcool etilic. După aia se scoate şi se stoarce în cazanul pentru ţuică (da, pufoaica n-are decât rol de burete; dacă aveţi burete, puteţi încerca direct ţuica de burete). Pentru aromă, se poate ca jumate din cazan să fie umplut cu prune-mere-pere fermentate. Dacă e un an în care nu s-au făcut prunele-mele-pere, sigur s-a făcut căcatul, aşa că fructele poa’ să lipsească. Şi se mai storc câteva tuburi de pastă de dinţi, preferabil Cristal cu aromă de fructe, sau măcat Pell Amar. Tot pentru aromă. Se distilează şi gata: luna străluce, moonshine is served. A se bea cu ţoiul.

Sa va beti cacatul?!?! Mai dar saraci mai sunteti!! Si v-am zis: am cunoscut unul care se mandrea cu asta! Ce mai …moldovean adevarat!

December 11, 2011 Posted by | MOLDOVENI PUR SI SIMPLU | 10 Comments