Blog anti moldoveni.

Moldoveni! Specie pe care as dori-o pe cale de disparitie! Antimoldoveni! Foarte multi

Pretentii

Ma distreaza comentariile…ma injurati toti, imi dati lectii…ma distreaza de minune. Unul imi scrie in rusa si imi si sugereaza sa folosesc google translate sa inteleg ce scrie el acolo — esti moldovean (nu are sens sa folosesc cuvantul prost) daca tu creszi ca eu o sa imi pierd timp sa vad ce ai scris tu acolo….

Majoritatea ma injura. Unii imi spun ca e superblogul….desi scriu rar. Iar altii imi dau lectii de gramatica–stiu ca mai fac greseli ca ma grabesc dar nu sunt greseli mari si grave…oricum. Cel mai tare comentariu din seria aprobate azi o sa-l gasiti  la articolul asta  sub comentariul nr.7.

Am zis tot.

“Vorbea cu ceva PRIETENI si era mandru minune mare”…prietene corect e prietenII..cu doi de I…de la un moldovean…dute la scoala si lasa blogu..”  — asta e comentariul. MOLDOVEAN  si imi demonstreaza inca 1 data, desi nu mai era nevoie, ca tot ce scriu eu aici e adevarat!!! Prietene…lasa un mail real sau ceva…cum pot sa dau de tine….sau prietenii tai moldoveni….

June 26, 2012 - Posted by | Uncategorized

4 Comments »

  1. e mail real desteptule

    Comment by Alt Moldovean | June 26, 2012 | Reply

  2. MUIE MOLDOVENI SI MUIE TULCENI PENTRU CA PE ACOLO INTRATI IN TARA SI INVADATI DOBROGEA DE 1 AN INCOACE S-A UMPLUT DE MOLDOVENI CU NUMERE DE TULCEA IN CONSTANTA AU LUAT PERMISU PE ARATURA SAU NICI NU IL AU SI SE PLIMBA CU MASINI DE BULGARIA SI NE UMPLU DE ACCIDENTE PE STRAZI NU STIU NICI CELE MAI ELEMENTARE REGULI DE CIRCULATIE SA NU MAI ZIC CAT TUPEU AU IN GENERAL SI VOCEA AIA GROASA SI TUPEISTA DE TZARAN IMPUTIT NU POT SAI ASEMAN DECAT CU BUCURESTENII AIA TZARANOSI DE LA PERIFERIE CU CARUTE DE DACII DIN 1900 TOAMNA ……..

    Comment by LOL | June 30, 2012 | Reply

  3. […] sa transmit felicitarile mele sincere pentru specimenul din articolul de mai jos si detinatorul comentariului respectiv…e fenomenal! Si culmea MOLDOVEAM PROST ce esti, tu, […]

    Pingback by Felicitari « Blog anti moldoveni. | July 2, 2012 | Reply

  4. ALTCEVA NU ATI GASIT SA BETI DECAT TUICA DE PUFOAICA!!!!!!! Cand a fost varamio in moldova sa dea un ”taragot ” la o moldoveanca il servise inainte cu tuica de pufoaica…..dar a stiut, Mai beti si tuica originala…….t’uvan gura

    Comment by wolf | July 28, 2012 | Reply


Leave a Reply

